M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo nadal z Ligą Mistrzów UEFA

Katarzyna Woźniak | 7 lutego 2018, 06:00

Umowę przedłużono do 2021 r.

Firma PepsiCo ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo, w tym: Pepsi, Pepsi Max, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 r.
Wśród najbardziej rozpoznawalnych kampanii, jakie w ramach współpracy zostały zrealizowane, są m.in. globalna kampania reklamowa chipsów Lay’s z Leo Messim w roli głównej czy Turniej Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do doskonalenia swoich możliwości.
W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Marka Lay’s będzie też kontynuować współpracę z Fundacją UEFA Dzieciom. W zeszłym roku współpraca zaowocowała budową sztucznego boiska w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie, dzięki czemu mieszkańcy mogą cieszyć się piłką nożną w bezpiecznym otoczeniu i z odpowiednim wyposażeniem – zapewnia biuro prasowe.
Umowa obejmuje sześć marek: Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7Up i Ruffles.
Działalność sponsorska ruszy wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej 2018 w nadchodzących tygodniach.

Czytaj więcej na temat: , ,