Kraj

Ewa Chodakowska promuje w TV markę ViVita [wideo]

Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Lemon.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5dE1J7RxiNs%22%7D
Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania dla suplementu diety ViVita – Energia i Ochrona z portfolio Polpharmy. Główną bohaterką spotu jest ambasadorka i współtwórczyni marki Ewa Chodakowska.

Kampania telewizyjna potrwa do końca marca i obejmuje kanały ogólnopolskie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz kanały tematyczne TVP, Polsatu i TVN. Działania w TV poprzedzone były kampanią radiową (listopad-grudzień 2017 r.) oraz działaniami digital i social (cały 2017 r.). Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Lemon, za planowanie i zakup mediów – Dentsu Aegis Network Polska, a za promocję w kanałach social – 121PR.