M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wirtualna Polska zmienia zasady rozliczeń z reklamodawcami

Maciej Burlikowski | 8 lutego 2018, 06:00

Portal będzie udostępniał klientom statystyki firmy Meetrics.

Grupa Wirtualna Polska, właściciel jednego z dwóch najpopularniejszych portali w polskim internecie i szeregu innych serwisów, postanowiła, że powinna uwiarygodnić widoczność reklam na swoich stronach. I dlatego zdecydowała się udostępnić swoim klientom reklamowym statystyki firmy Meetrics. Od teraz zasięgowe kampanie reklamowe w WP będą rozliczane według widzialnych odsłon. WP podpisała umowę z Meetrics na 12 miesięcy.

Wirtualna Polska od stycznia br. standardowe rozliczenia kampanii reklamowych w modelu CPM zastąpiła bardziej miarodajnym, jak przekonuje, modelem vCPM (cost per viewed mille). Jest on dostępny w kampaniach odsłonowych i programatycznych na platformach, które wspierają takie rozwiązanie. Zgodnie z definicją IAB reklama jest uznawana za widzialną, kiedy przynajmniej połowa jej kreacji graficznej pozostaje w przeglądarce przez co najmniej sekundę.

Czytaj więcej na temat: , ,