Startuje kampania promocyjna Polskiego Radia poświęcona XXIII Zimowym Igrzyskom Olimpijskim na antenach publicznego nadawcy. Kampanię przygotowała Agencja Promocji Polskiego Radia.
Spoty telewizyjne, prezentujące animację i podkreślające wagę sportowych emocji dla publicznego nadawcy radiowego, wyemitują w okresie od 9 do 25 lutego anteny TVP i Telewizji Polsat oraz Telewizja Republika. Kampania obejmie także wybrane tytuły prasowe.
Polskie Radio jest nadawcą towarzyszącym Igrzyskom Olimpijskim od 1936 roku. Polskie Radio jest jedyną radiofonią w Polsce, która posiada prawa do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang.
Relacji ze sportowych aren Korei Południowej będzie można wysłuchać w Jedynce, Trójce, Czwórce oraz PR 24. Na portalu PolskieRadio.pl, w specjalnie z tej okazji przygotowanym serwisie Pjongczang2018.polskieradio.pl, znajdą się m.in. aktualne informacje ze wszystkich aren.