Kraj

Polskie Radio poleca się na Igrzyska

Wystartowała kampania Polskiego Radia pod hasłem "Z miłości do sportu".

Polskie Radio poleca się na Igrzyska
Startuje kampania promocyjna Polskiego Radia poświęcona XXIII Zimowym Igrzyskom Olimpijskim na antenach publicznego nadawcy. Kampanię przygotowała Agencja Promocji Polskiego Radia.                    
Spoty telewizyjne, prezentujące animację i podkreślające wagę sportowych emocji dla publicznego nadawcy radiowego, wyemitują w okresie od 9 do 25 lutego anteny TVP i Telewizji Polsat oraz Telewizja Republika. Kampania obejmie także wybrane tytuły prasowe.
Polskie Radio jest nadawcą towarzyszącym Igrzyskom Olimpijskim od 1936 roku. Polskie Radio jest jedyną radiofonią w Polsce, która posiada prawa do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang.
Relacji ze sportowych aren Korei Południowej będzie można wysłuchać w Jedynce, Trójce, Czwórce oraz PR 24. Na portalu PolskieRadio.pl, w specjalnie z tej okazji przygotowanym serwisie Pjongczang2018.polskieradio.pl, znajdą się m.in. aktualne informacje ze wszystkich aren.