M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann przygotował kampanię z Julią Wieniawą dla L'Oreala

Joanna Niewiadomska | 12 lutego 2018, 06:00

Przy reklamie marki Casting Crème Gloss pracowały też Value Media i Big Picture.

Wystartowała nowa kampania marki Casting Crème Gloss od L'Oréal Paris. Działania prowadzone są pod hasłem "Nic mnie nie powstrzyma". W kampanii udział bierze aktorka Julia Wieniawa.

Za koncept kreatywny działań odpowiada agencja McCann, za planowanie i zakup mediów – Value Media, działania PR oraz opiekę nad Julią Wieniawą sprawuje agencja Big Picture. Julia Wieniawa została niedawno nową twarzą marki. Kontrakt został podpisany na rok.

Kampania "Nic mnie nie powstrzyma" to m.in. seria krótkich filmów, w których aktorka dzieli się swoją historią o pierwszej koloryzacji włosów. Akcja ma charakter digitalowy. Filmiki i tutorial z udziałem Julii Wieniawy dostępne są na kanałach własnych marki Casting Crème Gloss. Materiały będą promowane w mediach online oraz publikowane bezpośrednio na kanałach social media nowej twarzy marki.

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,