M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mastercard rozpoczyna kampanię z Pelé

Maciej Burlikowski | 13 lutego 2018, 06:00

Nowa umowa z UEFA do 2020 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizacja płatnicza Mastercard rusza z nową międzynarodową kampanią "#StartSomethingPriceless". Jej ideą jest pokazanie siły futbolu, który jednoczy ludzi na całym świecie. Mastercard zaprezentował krótkometrażowy film pt. "22 Languages" – 22 kibiców z całego świata bierze udział w meczu, w którym nagrodą jest 11 biletów na mecze Ligi Mistrzów UEFA. Po powrocie do szatni, po skończonym meczu, wszyscy piłkarze doświadczają jednak wspólnie bezcennego momentu – spotkania z Pelém, słynnym piłkarzem. – Poprzez kampanię #StartSomethingPriceless chcemy zachęcić ludzi, aby wspierali siebie nawzajem i inspirowali do pozytywnych zmian, a Liga Mistrzów jest wyjątkowym przedsięwzięciem, przekraczającym bariery i zmieniającym życie zarówno piłkarzy, jak i kibiców – twierdzi Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.
 
Dla Mastercard pracują reklamowo: agencja McCann & MRM, agencja Isobar oraz dom mediowy Carat.

Mastercard jest oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów UEFA od 1994 r. i będzie nim także w kolejnych latach – firma poinformowała o przedłużeniu współpracy z UEFA (w jej imieniu TEAM Marketing AG.) na lata 2018-2021. Umowa obejmuje także prawa do sponsorowania Superpucharu Europy w latach 2018-2020. Wartości umowy sponsoringowej nie ujawniono.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,