M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Klienci brytyjskich supermarketów najbardziej zadowoleni z sieci Aldi

( red. ) | 13 lutego 2018, 06:00

Drugie miejsce w rankingu satysfakcji konsumentów przeprowadzonego przez organizację Which? zajęła sieć Marks & Spencer, zaś na trzeciej pozycji uplasował się Lidl.

Oto poziomy satysfakcji z obsługi w poszczególnych sieciach supermarketów: Aldi  - 74 proc., Marks and Spencer - 73 proc., Lidl - 69 proc., Waitrose - 68 proc., Iceland - 65 proc, Tesco - 64 proc., Asda - 63 proc., Morrisons - 63 proc., Sainsbury's - 62 proc.

Sieć Waitrose - czwarte miejsce w rankingu - była rok wcześniej liderem. Aldi ma tylko 7-procentowy udział w brytyjskim rynku spożywczym, a Lidl 5-procentowy, ale obie sieci dyskontowe zanotowały w ostatnich latach znaczne wzrosty sprzedaży. Otrzymują wprawdzie słabe oceny za czas oczekiwania w kolejce, dostępność obsługi w sklepie i asortyment produktów, ale klienci zadowoleni są z jakości produktów świeżych i marek własnych. Aldi zdobywa też punkty za niskie ceny i łatwość znalezienia produktów na półce. Marks & Spencer chwalony jest za wygląd sklepów i jakość produktów.

(BBC News)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,