Kraj

Artman startuje z kampanią nowej kolekcji odzieży House

Artman SA (producent odzieży marki House) rozpoczął kampanię pod hasłem "Clothes Talk". Założeniem komunikacyjnym jest przekazanie, że ubrania z nowej...

Artman SA (producent odzieży marki House) rozpoczął kampanię pod hasłem “Clothes Talk”. Założeniem komunikacyjnym jest przekazanie, że ubrania z nowej kolekcji House “Clothes Talk” żyją, buzują namiętnością, łamią reguły, jeżdżą na motorze, przesiąkają atmosferą dusznego klubu. Lubią dwuznaczne klimaty. Kampania prowadzona będzie w kwietniu na nośnikach outdoorowych w 20 miastach. Kreację przygotowała agencja reklamowa CYT. Kampania ma charakter wizerunkowy, jej grupa docelowa to konsumenci w wieku 15-25 lat. Jednocześnie House rozpoczyna promocję swojej zupełnie nowej strony www, na której odbywać się mają liczne konkursy i który ma też część poświęconą kulturze klubowej i szeroko rozumianemu lifestyle’owi. Dodatkowym wsparciem będą niestandardowe działania w prasie (konkursy, branding, PR), konkursy w radiu oraz udział marki w kilku dużych eventach muzycznych. (MG)