Firma PepsiCo wprowadza na rynek markę Bubly, która ma zrewolucjonizować kategorię wody. Koncern zapewnia, że to największy launch w jego historii. Po raz pierwszy gazowanej wody, która ma “udawać” szampana, będą mogli spróbować uczestnicy gali rozdania Oscarów 4 marca. Launch wspiera emisja dwóch 30-sek. spotów.
Stratedzy zdecydowali również o wykorzystaniu wizerunku aktora Neila Patricka Harrisa do promowania marki, choć nie potwierdzono jeszcze, czy wystąpi w reklamie produktu. Ta sama reklama pojawi się dwukrotnie podczas Oscarów, ale rzeczniczka PepsiCo odmówiła podania szczegółowych informacji. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja R/GA.
Stacja ABC, która będzie transmitowała galę rozdania Oscarów, sprzedała już 98 proc. czasu komercyjnego. Marketerzy nie przestają jednak proponować kolejnych reklam – jak donosi biuro reklamy stacji, najwięcej jest propozycji odnoszących się do tematu akcji #metoo.
PepsiCo, wprowadzając Bubly, chce wykorzystać wzrosty w kategorii wody gazowanej, które dyktowały dotychczas takie marki, jak LaCroix i Perrier z portfolio Nestle. Według Beverage-Digest dużą część kategorii wody w USA kontrolują marki własne.
Bubly pakuje wodę gazowaną w puszki w wyrazistych, owocowych kolorach, z zaczepnymi komunikatami pod nakrętką: “Hi”, “Yo” czy “I feel like I can be open around u”. W portfolio znajdziemy następujące smaki: Limebubly, Grapefruitbubly, Strawberrybubly, Lemonbubly, Orangebubly, Applebubly, Mangobubly i Cherrybubly. Marketer zapewnia, że woda ma smak owoców, ale nie zawiera cukru. Bubly pojawia się rok po tym, jak PepsiCo wykorzystał Super Bowl, aby wprowadzić na rynek markę wody o nazwie Lifetwr.
(AdAge)