Kraj

Rusza nowa kampania Max Factor

Globalną kreację przygotowała Adam & Eve DBB, w Polsce kampanię wsparły Mediacom, Zenith, AdBirds i Only Only.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F17j5ATtpEB0%22%7D
Rusza globalna kampania marki Max Factor –pierwsza po ogłoszeniu przez markę zmiany targetu i polityki względem konsumentek. Hasłem “You X Max Factor” marka rozpoczyna kampanię telewizyjną, wspólną dla wszystkich rynków. Globalną kreację przygotowała agencja Adam & Eve DBB, a za jej spolszczenie odpowiadał Mediacom. Media planował i kupował Zenith. 

27 lutego ruszy kolejny etap kampanii – lokalny. Max Factor wybrał trzy polskie ambasadorki – dwie “autentyczne” kobiety – Katarzynę Lackner i Joannę Sobolewską, oraz także “mieszczącą się” w targecie makijażystkę Erykę Sokólską. Będą one twarzami kampanii w digitalu, mediach społecznościowych (m.in. tutorale) i w punktach sprzedaży (m.in. plakaty).

Rusza nowa kampania Max Factor

Za kreacje w mediach digitalowych, mediach społecznościowych i punkcie sprzedaży odpowiada agencja AdBirds. Lokalną produkcję videocontentu z polskimi bohaterkami wykonało studio produkcyjne Only Only.