Rusza globalna kampania marki Max Factor –pierwsza po ogłoszeniu przez markę zmiany targetu i polityki względem konsumentek. Hasłem “You X Max Factor” marka rozpoczyna kampanię telewizyjną, wspólną dla wszystkich rynków. Globalną kreację przygotowała agencja Adam & Eve DBB, a za jej spolszczenie odpowiadał Mediacom. Media planował i kupował Zenith.
27 lutego ruszy kolejny etap kampanii – lokalny. Max Factor wybrał trzy polskie ambasadorki – dwie “autentyczne” kobiety – Katarzynę Lackner i Joannę Sobolewską, oraz także “mieszczącą się” w targecie makijażystkę Erykę Sokólską. Będą one twarzami kampanii w digitalu, mediach społecznościowych (m.in. tutorale) i w punktach sprzedaży (m.in. plakaty).
Za kreacje w mediach digitalowych, mediach społecznościowych i punkcie sprzedaży odpowiada agencja AdBirds. Lokalną produkcję videocontentu z polskimi bohaterkami wykonało studio produkcyjne Only Only.