Kraj

Pluszaki z polskiej zagrody w Polomarkecie

Autorem nowej kampanii lojalnościowej sieci jest TCC, kreator m.in. "Gangu Świeżaków".

Dziś rusza nowa kampania lojalnościowa w Polomarkecie, zorganizowana przez TCC. “Wesoła zagródka” to akcja, w której klienci sieci za punkty zebrane w trakcie zakupów otrzymać będą mogli jedną z ośmiu maskotek – zwierzątek znanych z gospodarstwa domowego. 

Kampania wspierana będzie w ramach akcji BTL, głównie na billboardach i w sklepie przy użyciu materiałów POS (m.in. kolorowanka dla dzieci). 

– Tego typu akcje szczególnie dobrze wychodzą i świetnie się nad nimi pracuje, jeśli naturalnie wpisują się w to, o czym sieć chce mówić. Polomarket w swojej komunikacji bardzo mocno podkreśla swoją polskość i polskie pochodzenie produktów, które ma w ofercie – podkreśla Bartek Górzny, head of business Poland, Ukraine & Baltics, TCC. 

TCC jest globalną firmą zajmującą się marketingiem lojalnościowym. Najbardziej popularną jej kampanią w Polsce jest “Gang Świeżaków” w Biedronce. W portfolio ma także m.in. wiele akcji dla Stokrotki, Polomarketu, Tesco, Carrefoura.