M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie części "Atlasu chmur i pogody" z "Gazetą Wyborczą"

Joanna Niewiadomska | 19 lutego 2018, 06:00

Wydania wspiera kampania zorganizowana przez "Gazetę" przy udziale Bardzo i Blue449

We wtorek i w środę, 20 i 21 lutego br., razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić dwie części „Atlasu chmur i pogody” – ilustrowanego przewodnika po zjawiskach atmosferycznych. Autorem atlasów jest Piotr Piotrowski –wykładowca akademicki, specjalista z zakresu klimatologii i ekstremalnych zjawisk pogodowych.

Wydania „Gazety Wyborczej” z częściami „Atlasu chmur i pogody” wspiera kampania w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne) i internecie (media społecznościowe) oraz autopromocja. Kreację przygotował dział marketingu „Gazety Wyborczej" we współpracy z agencją Bardzo, a  za zakup mediów odpowiadał zespół Blue449. 

Czytaj więcej na temat: , , , ,