M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cztery agencje będą obsługiwać Totalizator Sportowy

Maciej Burlikowski | 21 lutego 2018, 06:00

Umowy ramowe zostały podpisane na rok.

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, w przetargu wybrał cztery agencje do obsługi reklamowej: Grandes Kochonos, Red8 Advertising, Apella oraz DSK. Podpisał z nimi umowy ramowe o współpracy na rok, z możliwością przedłużenia.

Do tej pory TS współpracował reklamowo m.in. z agencją Digital Brothers. Przypomnijmy, że na początku br. Totalizator Sportowy zdecydował się zmienić dom mediowy i do obsługi swojego budżetu reklamowego (170 mln zł wydatków w 2016 r. – cennikowo) wybrał Starcom, który zastąpił Zenitha (również Publicis Media).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,