M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

M/Six zdobywa europejski budżet Bridgestone

Maciej Florek | 22 lutego 2018, 06:00

Od 2014 r. Bridgestone był klientem sieci UM.

M/Six wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów dla Bridgestone. Agencja zajmie się obsługą tego klienta na rynkach europejskich. Od 2014 r. Bridgestone był klientem sieci UM. Jak wynika z naszych ustaleń, postępowanie dotyczyło również polskiego rynku, gdzie brand M/Six funkcjonuje w ramach spółki The & Partnership, zawiązanej w ramach GroupM. Prezesem The & Partnership jest Peter Walker, członkiem zarządu – Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa (dane: Krajowy Rejestr Sądowy).

Od kiedy The & Partnership zdobyło zintegrowany budżet Toyoty na koniec 2016 r., M/Six rozszerzyło swoją działalność do 17 rynków europejskich, podał "Campaign".

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,