M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UM, Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions dla Bakusia

Joanna Niewiadomska | 23 lutego 2018, 06:00

Akcję wspiera konkurs i kampania digitalowa oraz spot telewizyjny, za kreację którego odpowiada Upside.

Rusza akcja reklamowa produktów marki Bakuś. Za pomysł i realizację projektu odpowiada zespół agencji mediowej UM, Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions (dział projektów specjalnych koncernu VIMN Poland, nadawcy m.in. kanałów Nickelodeon i Nick Jr).

Koncept, pokazując, ile radości można czerpać z prostych zabaw, podkreślać ma prosty skład produktów, bazujący na naturalnych składnikach. 60-sekundowe spoty z piosenką, poprzedzone bumperami oraz 15-sekundowe skróty emitowane są w stacji Nickelodeon oraz Nick Jr. - www.nick.com.pl/bakus. Emisja teledysku potrwa miesiąc.

Dodatkowym wsparciem akcji jest konkurs dla dzieci oraz kampania promocyjna obejmująca media społecznościowe stacji Nickelodeon i stronę internetową Nick.com.pl.

Równolegle z emisją teledysku prowadzona jest kampania reklamowa, promująca produkty marki Bakuś. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz platformy VoD. Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Upside. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UM.

Czytaj więcej na temat: , , , ,