M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowi liderzy zespołów klienckich w Mindshare

Maciej Florek | 23 lutego 2018, 06:00

Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem dla Unilevera w Polsce. Nowym menedżerem w tym teamie została Małgorzata Żeleźnik. Anna Milewska obejmuje nadzór nad pracami zespołu odpowiedzialnego za obsługę m.in. Sanofi, BP, Volvo oraz Booking.com.

Żaneta Szysz (z lewej) oraz Małgorzata Żeleźnik (z prawej) awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska (WPP/GroupM). Wraz z objęciem stanowiska director, client leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilevera w Polsce. Nowym menedżerem w zespole pracującym dla marek Unilevera została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza działem food. Natomiast Anna Milewska, pełniąca dotychczas funkcje head of the team Unilever, obejmuje nadzór nad pracami zespołu client leadership odpowiedzialnego za obsługę m.in. koncernów Sanofi, BP, Volvo oraz Booking.com.

Żaneta Szysz ma ośmioletnie doświadczenie w tworzeniu strategii i komunikacji marketingowej. Do zespołu domu mediowego Mindshare Polska dołączyła w 2016 r. jako manager. Jej dotychczasowe obowiązki przejmuje Małgorzata Żeleźnik. Żaneta Szysz i Małgorzata Żeleźnik wcześniej pracowały w agencji Zenith (Publicis Media), obsługując mediowo m.in. Totalizator Sportowy, a także marki z portfolio L’Oreal.

Anna Milewska do grona dyrektorów Mindshare Polska dołączyła w 2015 r. jako director pionu client leadership. Z branżą mediową jest związana od ponad 20 lat, doświadczenie zawodowe gromadziła m.in.w Zenith czy Bates Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,