M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PlayStation wybierze agencję do obsługi w regionie EMEA

Katarzyna Kacprzak | 23 lutego 2018, 06:00

Marka do tej pory współpracuje na rynku europejskim z holenderską agencją 180 Kingsday.

Należąca do Sony PlayStation rozpoczęła w tym tygodniu spotkania z agencjami reklamowymi. Jak podaje Campaign, planowany jest wybór agencji do obsługi marki w regionie EMEA. PlayStation do tej pory współpracuje na rynku europejskim z holenderską agencją 180 Kingsday, a w Stanach Zjednoczonych z Bartle Bogle Hegarty New York. Od 2016 r. MediaCom (GroupM) odpowiada globalnie za planowanie i zakup mediów dla marki, a łączna wartość wygranego przez dom mediowy budżetu szacowana jest na 450 mln dol.

Przedstawiciel Sony Interactive Entertainment Europe oraz agencja 180 Kingsday zaprzeczają, że przetarg na wybór agencji jest w toku.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,