M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa odsłona kampanii O2 "Follow The Rabbit"

( red. ) | 23 lutego 2018, 06:00

Premiera telewizyjna dwuminutowego spotu z muzyką Chemical Brothers odbyła się 21 lutego podczas transmisji gali Brit Awards na O2 Arena w Londynie.

Kampania #FollowTheRabbit nawiązuje do ubiegłorocznej, ale zamiast jednego niebieskiego królika biegającego się w ciemności pojawia się ich całe stado. Każdy z identycznych królików prowadzi jedną osobę do świata, w którym rządzi zabawa przy muzyce na żywo i pulsującym świetle reflektorów.

W ramach swych działań marketingowych O2 promuje Priority Tickets - bilety dostępne 48 godzin przed trafieniem do masowej sprzedaży. W mediach społecznościowych pojawiają się natomiast oferty last minute, w których operator komórkowy rozdaje specjalne pule biletów na wyprzedane koncerty.

W tegorocznej kampanii O2 po raz pierwszy stworzyło specjalny obiektyw z czujnikiem rzeczywistości rozszerzonej w aplikacji Snapchat, co pozwoli jej użytkownikom podążać za niebieskim królikiem w realnym świecie. Kampania będzie prowadzona w wielu kanałach (oprócz telewizji m.in. Spotify, YouTube, usługi VoD, media społecznościowe, outodoor). Emotikon z królikiem oraz hashtagiem #O2Music pojawi się na Twitterze, a aktywność #FollowtheRabbit na filmach wideo w Facebooku i Instagram Stories. Kampania obejmie też setki materiałów online dopasowanych do lokalizacji użytkowników i tego, co w danym momencie oglądają.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja VCCP, twórcami filmu są Pete Bastiman i Bish Aylesbury, a wyreżyserował go duet Dom & Nic ze studia Outsider. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Forward.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,