M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play potwierdza wybór MediaComu

Maciej Florek | 23 lutego 2018, 06:00

W przetargu doradzał Media Strategy.

Play rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów. Był on prowadzony w kilku etapach, z czego do ostatnich dwóch zostały dopuszczone dwa domy mediowe. Ze względu na zmiany rynkowe w grudniu zeszłego roku konieczne było przeprowadzenie dodatkowego etapu sprawdzającego warunki kosztowe uwzględniające te zmiany. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, Play postanowił przedłużyć współpracę z dotychczasowym domem mediowym – MediaCom Warszawa. Jak podaje operator, zwycięzca wykazał się najlepszą polityką kosztową oraz zakresem badań wspierającym strategię rozwoju P4. O wygranej MediaComu informowaliśmy nieoficjalnie w MMP24 z dnia 6 lutego br.

Przetarg prowadzony był przy udziale audytora Media Strategy.