M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MullenLowe MediaHub wzmacnia dział digital

Maciej Florek | 26 lutego 2018, 06:00

Do agencji dołączają cztery nowe osoby.

Do digitalowego zespołu MullenLowe MediaHub dołączyła Aleksandra Szumilas-Ocalewicz (na dole z lewej), która objęła stanowisko social media project managera. Nowymi senior digital plannerami zostali Monika Szmigiel (na górze z lewej) i Adrian Kornacki. Ponadto zespół zasiliła Milena Walczak, która pełni funkcję social media plannera.

Aleksandra Szumilas-Ocalewicz jest odpowiedzialna za koordynowanie obsługi klientów w mediach społecznościowych. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. jako account executive w Isobar Poland Group (Denstu Aegis Network).

Monika Szmigiel pracuje w branży mediowej od 2012 r. Była związana zawodowo z domami mediowymi: Starcom, Mindshare i Media Direction OMD. W MullenLowe MediaHub będzie współpracowała z ING Bankiem Śląskim. Doświadczenie zawodowe zdobyła, współpracując m.in. z BZ WBK, Maspeksem, Starbucksem i KFC.

Adrian Kornacki przeszedł domu mediowego OMD, gdzie był plannerem. Wcześniej pracował w m.in. w agencjach OS3 i Feno. Tworzył komunikację dla takich marek, jak: McDonald’s, Warner Bros, Showmax, Renault, Nissan.

Milena Walczak odpowiada za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w GroupM oraz They.pl, pracowała dla takich marek, jak: LG, USP Zdrowie, Danone, Black Red White i Tubądzin.

Czytaj więcej na temat: , , , ,