M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jankowski i Kulisz nowymi creative group headami w Walk Creative

Katarzyna Kacprzak | 27 lutego 2018, 06:00

Seniorski team z Scholz & Friends Warszawa zmienia agencje.

od lewej: Jankowski, Kulisz
od lewej: Jankowski, Kulisz
Do Walk Creative dołączyło dwóch creative group headów – Łukasz Jankowski i Mirosław Kulisz. Jako duet kreatywny działają od ponad trzech lat. Przez ostatni rok byli związani z Scholz & Friends Warszawa, gdzie realizowali działania dla marek Opel i Tymbark. Wcześniej współpracowali ze sobą jako freelancerzy.

Łukasz Jankowski pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2000 r. Przez ostatni rok był związany z Scholz & Friends Warszawa na stanowisku senior art directora. Doświadczenie zawodowe zdobywał również, współpracując z agencjami, takimi jak: Isobar Polska, Leo Burnett Warszawa czy Communication Unlimited (obecnie CU). Tworzył i realizował kampanie reklamowe m.in. dla: Accor, Amway, L&M, Marlboro, Suzuki Motor Poland i
Unilever Polska.

Mirosław Kulisz ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Ostatnio jako senior copywriter pracował
w Scholz & Friends Warszawa. Wcześniej był związany m.in. z Ogilvy & Mather Poland, Red8 Advertising czy Euro RSCG. Tworzył i realizował koncepty kreatywne dla marek, takich jak: Apap, BZ WBK, Canal+, Gripex, Harnaś, Peugeot czy Żywiec. Jest współautorem konceptu kreatywnego "Chce się Ż" (Żywiec). Do największych kampanii, które współtworzył, należą również m.in. "Najlepsza nagroda po robocie" (Harnaś) oraz "Dla niepokonanych" (Ibuprom). Pracował też przy kampanii Banku Zachodniego WBK z udziałem Kevina Spacey.

W Walk Creative Jankowski i Kulisz odpowiadają za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego, realizującego działania dla Vision Express oraz tworzenie konceptów kreatywnych dla potencjalnych klientów grupy marketingowej Walk.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,