Kraj

Interia uruchamia serwis dla Polsatu, Prymatu, testuje reklamę wideo

Interia uruchomiła serwis dla polsatowskiego serialu "Samo Życie". Serwis pokazuje kulisy serialu, jego twórców i aktorów, streszczenia odcinków etc. Jest...

Interia uruchomiła serwis dla polsatowskiego serialu “Samo Życie”. Serwis pokazuje kulisy serialu, jego twórców i aktorów, streszczenia odcinków etc. Jest to jeden z wielu projektów realizowanych przez Interię wspólnie z Polsatem, portal prowadzi oficjalne serwisy m.in. dla programów “Idol”, “Kuba Wojewódzki”, “Pierwsza miłość” czy “Kto ma rację”. Stworzenie nowego wspólnego serwisu jest potwierdzeniem faktu, że telewizja Polsat nie zaprzestaje strategicznej współpracy z Interią, po tym jak w połowie lutego nawiązała bliską współpracę z konkurencyjną Wirtualną Polską (WP). Zgodnie ze składanymi wtedy deklaracjami współpraca telewizji z WP ma mieć charakter bardziej newsowy (WP prowadzi dla Polsatu serwis “Wydarzenia”), a z Interią bardziej rozrywkowy. Jednocześnie Interia poinformowała o stworzeniu trzech serwisów dla firmy Prymat, producenta przypraw. Są to: serwis korporacyjny www.prymat.pl, serwis przypraw marki Kucharek (www.kucharek.pl) i przypraw Asta (www.asta.info.pl). Interia została wykonawcą tych serwisów po wygraniu przetargu. Portal testuje też obecnie nową formę reklamową na swoich stronach. W serwisie Teledyski.interia.pl przed każdym teledyskiem wyświetlany jest spot reklamowy wideo promujący jeden z pakietów Idei Pop. Bezpośrednio po zakończeniu emisji spotu emitowany jest teledysk, którym zainteresowany jest internauta. Jak wyjaśnia Mariusz Kuziak, dyrektor marketingu portalu, spoty wideo emitowane przed teledyskami mogą mieć długość do 30 s, można w ich przypadku stosować ograniczenia emisji na jednego użytkownika, technologia umożliwia też dopasowanie jakości spotu do posiadanego przez internautę łącza. (MG)