Kraj

Ipsos zakończył współpracę z Brand X

Instytut badawczy Ipsos zakończył kilkumiesięczną współpracę z Brand X, firmą doradczą specjalizującą się w budowaniu strategii marketingowych. - Ipsos nigdy...

Instytut badawczy Ipsos zakończył kilkumiesięczną współpracę z Brand X, firmą doradczą specjalizującą się w budowaniu strategii marketingowych. – Ipsos nigdy nie współpracował z Brand X na zasadzie partnerstwa. Była to tylko nieformalna współpraca obu firm w wybranych obszarach. W marcu br. Ipsos podjął decyzję o zerwaniu tej współpracy i niekontynuowaniu jakichkolwiek relacji z Brand X w przyszłości – stwierdził Daniel Leis z zarządu Ipsos. Tomasz Siedlecki, dyrektor generalny Brand X, również nie podaje przyczyn rozstania: – Pojawiły się rozbieżności. Sprawę współpracy z firmą Ipsos uważam za zamkniętą. Teraz będziemy skupiać się na współpracy z naszymi zagranicznymi partnerami, czyli Red Spider i Account Planning Group – deklaruje Siedlecki. Brand X prowadzi projekty z zakresu konsultingu marketingowego i doradztwa strategicznego dla firm z branży FMCG. Brand X założyli we wrześniu ub.r. Tomasz Siedlecki (wcześniej dyrektor ds. rozwoju w agencji reklamowej JWT) i Antoni Janssen (poprzednio konsultant w brytyjskiej firmie konsultingowej Red Spider). (PM)