Kraj

BGŻ BNP Paribas reklamuje kredyty gotówkowe

Kampanię w TV, radiu, online i BTL przygotowały Publicis, Green Parrot, Havas Media oraz Sales & More.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ftg5NE6g9xAI%22%7D
Bank BGŻ BNP Paribas startuje z kampanią, w której reklamuje kredyty gotówkowe na dowolny cel. Zachwala ich atrakcyjne warunki – stałe oprocentowanie w wysokości 4,4 proc. w skali roku (RRSO 10,23 proc.). Dodatkowo klienci będą mogli skorzystać z promocji „Ostatni rok bez odsetek”, w ramach której w ciągu ostatnich 12 miesięcy spłaty kredytu oprocentowanie wyniesie 0 proc. Oferta skierowana jest do tych, którzy zdecydują się na kredyt na okres dłuższy niż dwa lata. Aby otrzymać kredyt na promocyjnych warunkach, muszą złożyć wniosek do 14 maja br.

– Jesteśmy bankiem zmieniającego się świata, więc chcemy wspierać zmiany, których dokonują też nasi klienci. Atrakcyjny kredyt, który oferujemy, pozwala szybciej to urzeczywistnić i zachęca do tego, by nie odkładać ich na przyszłość. Dlatego hasło naszej kampanii „Z naszym kredytem odmienisz, co zechcesz, jak za dotknięciem magicznej różdżki”, podkreśla, że można to zrobić szybko i na atrakcyjnych warunkach. Koncepcja kreatywna kampanii oparta jest na zaprezentowaniu zmian, które w domu, ale nie tylko, można szybko i przystępnie wprowadzić w życie – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Kampania reklamowa obejmie telewizję, radio, social media i inne działania digitalowe oraz materiały POS i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Za działania w social mediach odpowiada Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales & More.