Kraj

Galposter Online nowym brokerem reklamy internetowej

Rozpoczęła działalność firma Galposter Online - broker reklamy internetowej. Chce planować i kupować kampanie reklamowe w internecie, obecnie pozyskuje pierwszych...

Rozpoczęła działalność firma Galposter Online – broker reklamy internetowej. Chce planować i kupować kampanie reklamowe w internecie, obecnie pozyskuje pierwszych klientów. Jak mówi Michał Dzienisz, dyr. departamentu internetowego Galposter, na początku skoncentruje się na średnich i dużych budżetach. Galposter Online ma korzystać z metodologii badawczej Gemius Effect oraz autorskiego oprogramowania NetPlanner. Na rynku brokerskim Galposter Online będzie rywalizował m.in. z CR Media oraz ClickAd. Firma promuje ofertę monitorowania kampanii oraz szczegółowej postanalizy – obie usługi dostępne są w standardzie, co zdaniem Michała Dzienisza wyróżnia Galposter Online na tle konkurencji. Jak mówi Gwidon Humeniuk, deputy director w dziale internetu, CR Media Consulting oferuje bezpłatnie bieżący monitoring i rozbudowane analizy post buy od 1998 roku, czyli od momentu powstania departamentu internetu. – Usługi bieżącego monitoringu kampanii oraz postanalizy dostępne są od dawna w standardowej ofercie ClickAd – twierdzi także Tomasz Wileński, sales director ClickAd. Zdaniem Michała Dzienisza Galposter Online daje reklamodawcom gwarancję obiektywizmu, ponieważ nie posiada własnej powierzchni reklamowej w internecie. Dzienisz pracował wcześniej jako dyrektor marketingu i sprzedaży Wirtualnej Polski. Z WP do Galposter przeszła również Anna Jakubowska, która jako account manager ma odpowiadać za planowanie i realizację kampanii. Galposter Online należy do grupy Galposter Sp. z o.o. działającej od 1997 r., w jej skład wchodzą też departamenty: reklamy zewnętrznej, kinowej oraz identyfikacji wizualnej. (JN)