Zagranica

Siemens Mobile pracuje nad nową strategią CRM

Siemens Mobile, jeden z wiodących producentów urządzeń mobilnych na rynku brytyjskim, pracuje nad nową strategią CRM. Dzięki niej chce skuteczniej...

Siemens Mobile, jeden z wiodących producentów urządzeń mobilnych na rynku brytyjskim, pracuje nad nową strategią CRM. Dzięki niej chce skuteczniej walczyć o konsumentów ze swoimi głównymi rywalami – Sony Ericsson i LG. Siemens wynajął agencję Sinnaker specjalizującą się w direct i digital marketingu, która ma wypracować nową, dostosowaną do specyfiki brytyjskiego rynku strategię dialogu z konsumentami. Jak mówi Charlie Mitchell, marketing manager w Siemensie, marka potrzebuje silniejszego wsparcia swoich tegorocznych nowości, tak aby debiuty nowych produktów trafiały do określonych grup konsumentów. Według GfK Market Research Siemens ma czwartą pozycję na rynku elektronicznych urządzeń przenośnych w Wielkiej Brytanii – w ub.r. ich sprzedaż wyniosła 49,4 mln sztuk. (“BrandRepublic”)