Kraj

Skoda kontynuuje wsparcie modelu Karoq

Należąca do grupy Volkswagena czeska marka intensywnie wspiera sprzedaż swojego mniejszego SUV-a.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHjLuJYskPmo%22%7D
Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor czeskiego producenta samochodów Skoda należącego do koncernu VW, kontynuuje reklamowe wsparcie sprzedaży wprowadzonego na rynek w IV kwartale ub.r. modelu Karoq, czyli kompaktowego SUV-a. Do emisji w internecie trafiła seria kolejnych filmów reklamowych zachwalających zalety samochodu. Działania prowadzone są pod hasłem: “Zacznij żyć inaczej”. Przy realizacji kampanii pracują: agencja Opcom (kreacja), dom mediowy PHD Rocket (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar (social media). O starcie kampanii launchowej tego modelu pisaliśmy w MMP24.pl pod koniec listopada ub.r.