M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aviva reklamuje serwis do inwestowania

Maciej Burlikowski | 1 marca 2018, 06:00

Kampanię w TV i internecie przygotowały: Young & Rubicam, Papaya Films i Blue449.

"Inwestowanie ma się rozumieć" – pod takim hasłem grupa ubezpieczeniowo-inwestycyjna Aviva promuje swój serwis online do inwestowania Aviva24.pl. Kampania reklamowa obejmuje telewizję i internet oraz jest wspierana działaniami PR. Głównym bohaterem spotów jest tłumacz języka finansowego, który pomaga klientom stawiającym pierwsze kroki w świecie funduszy inwestycyjnych zrozumieć terminy branżowe.

– Szukaliśmy prostego motywu podkreślającego myśl przewodnią – że o inwestycjach mówimy językiem, który każdy rozumie i może samodzielnie podjąć decyzję. Stąd postać tłumacza języka finansowego przekładającego inwestycyjny żargon na język zrozumiały dla klientów oszczędzających dotychczas na lokatach bankowych. To kolejna kampania Avivy, której koncepcję strategiczną wypracowaliśmy wewnętrznie – mówi Iwona Czech, senior brand manager w Avivie.

Kampanii promocyjnej towarzyszy loteria, w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X. Wystarczy zainwestować 1000 zł poprzez Aviva24.pl i zarejestrować udział w loterii. Każde wpłacone 1 tys. zł to jeden los. Loteria potrwa do 1 czerwca br.

Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young & Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował dom mediowy Blue449. Wsparcie w zakresie PR zapewnia agencja ZOOM bsc.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,