M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carrefour z nową odsłoną kampanii

Katarzyna Woźniak | 1 marca 2018, 06:00

Napoleon w kreacji Saatchi & Saatchi poleca zabiegi pielęgnacyjne na wiosnę.

Wystartowała kolejna odsłona kampanii dla sieci Carrefour, promująca katalog "Uroda i Zdrowie". Kampania ma na celu poinformowanie konsumentów, że w nowym katalogu obowiązuje rabat 30-proc. na certyfikowane i naturalne kosmetyki lub rabat minimum 20 proc. na wszystkie pozostałe kosmetyki i produkty do pielęgnacji. Kampania wystartowała 28 lutego 2018. Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.
Saatchi & Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 – aktywności obejmują TV, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS. Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Za produkcję spotu odpowiada Dobro, a Platige Image za postprodukcję. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Arena Media i K2 Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,