Kraj

Antalis podsumowuje wyniki za ub.r., największy przychód sektora VisCom

Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, podsumował wyniki za rok 2004. Największy, bo 80-proc., wzrost przychodów w stosunku...

Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, podsumował wyniki za rok 2004. Największy, bo 80-proc., wzrost przychodów w stosunku do ub.r. Antalis odnotował w segmencie sprzedaży materiałów z tworzyw sztucznych (tzw. sektor Visual Communication – VisCom). Łączny przychód ze sprzedaży wszystkich produktów (materiały dla biur, poligrafii i rynku reklamy) w 2004 r. wyniósł 364 805 tys. zł. Wynik ten oznacza wzrost o 4,6 proc. w stosuku do przychodu z roku ubiegłego. Początki sektora VisCom w Antalisie sięgają 2001 r. Obecnie w jego ofercie jest 570 pozycji asortymentowych. Ubiegłoroczne inwestycje Antalis Poland w sektor VisCom wyniosły ponad 200 tys. zł i dotyczyły m.in. zakupu maszyn usprawniających magazynowanie oraz transport materiałów wielkoformatowych. W planach Antalisu na 2005 r. jest kontynuacja rozwoju oferty materiałów z tworzyw sztucznych. Koncern Antalis działa w 37 krajach, jego przychód roczny jest na poziomie 2,3 mld euro. (KP)