Kraj

Westwing Home & Living otwiera nowy kanał sprzedaży

Wystartował sklep internetowy marki.

Westwing Home & Living otwiera nowy kanał sprzedaży
Westwing Home & Living uruchomił w Polsce kolejny kanał sprzedaży online – sklep internetowy WestwingNow.pl ze stałą ofertą. Jak przekonuje biuro prasowe, to ponad 15 tys. produktów, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów klubu zakupowego Westwing.pl.
Oferta sklepu powstała w oparciu o najczęstsze wybory klientów klubu zakupowego Westwing.pl i obejmuje meble, oświetlenie, dywany, tekstylia, dodatki oraz dekoracje. Z myślą o użytkownikach wprowadzono przydatne funkcje ułatwiające zakupy: wyszukiwanie, sortowanie i tworzenie list życzeń. Zamówienia są dostarczane do klientów bezpośrednio z magazynu w Berlinie i w przypadku większości czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
Westwing Home & Living działa w 14 krajach. Polska jest trzecim rynkiem, który zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego. WestwingNow funkcjonuje już w Holandii i Niemczech.