Kraj

Eurobank zachęca do założenia konta

Obiecuje zwrot 5 proc. wydatków na sport, rekreację i rozrywkę - do 720 zł rocznie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6Rip0jLzbRo%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCqZoj8LO3M0%22%7D
Eurobank (Societe Generale) w kampanii reklamowej zachęca do założenia w nim konta osobistego. Zachętą ma być obietnica zwrotu 5 proc. za wydatki kartą do konta na sport, rekreację i rozrywkę – do 720 zł rocznie. Oferta dotyczy kont Active i Prestige w ramach programu “Rodzina i Przyjaciele”, do którego posiadacz konta może zaprosić czterech znajomych. Zwrot za wydatki kartą wynosi maks. 60 zł miesięcznie.

Agencją kreatywną Eurobanku jest Leo Burnett Warszawa, w zakresie reklam BTL dla banku pracuje agencja MullenLowe Warsaw, zaś obsługą jego budżetu mediowego (planowanie i zakup mediów) zajmuje się dom mediowy Starcom.