M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Światła wielkiego miasta w kampanii Raiffeisen

Katarzyna Woźniak | 5 marca 2018, 06:00

Dwa nowe spoty stworzyła dla banku agencja Opus B.

Wystartowała kampania reklamowa "Pierwszej Pożyczki” Raiffeisen Polbank. Działania są inauguracją nowej platformy komunikacyjnej banku, stworzonej i realizowanej przez Opus B.
W nowej komunikacji Raiffeisen Polbank oddaje głos Miastonautom – autentycznym osobom zanurzonym w wirze miejskiego życia, z którym łączą ich skomplikowane stosunki i silne emocje. Miastonauci opowiadają o życiu w mieście ze swojej perspektywy. W pierwszej odsłonie kampanii są to uliczny gitarzysta Mariusz Goli oraz szyjąca dla siebie własne ubrania, oraz ucząca tego innych, Anna Maksymiuk-Szymańska, znana jako Made by Ruda.
Spoty podkreślają, że "Pierwsza Pożyczka” oferuje RRSO na poziomie 2,88 proc. i pozwala na pierwsze inwestycje ułatwiające wyrażenie siebie i realizację planów.

Ogólnopolska kampania Raiffeisen Polbank rozpoczęła się 5 marca, swoim zasięgiem obejmie digital w tym social media, radio, BTL, kino oraz TV – dwa bazowe spoty 30-sek. i ich 15-sek. skróty. Spoty emitowane będą w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w VOD. 
Opus B odpowiada za kreację oraz nadzór nad realizacją działań. Produkcję powierzono Bomaye, a postprodukcję zrealizowało studio Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom.