Kraj

Jaguar promuje SUV-a - E-Pace [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3NJHJBFMH5s%22%7D
Wystartowała kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone m.in. w telewizji, prasie, portalach internetowych oraz mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni zostali też blogerzy i vlogerzy tacy jak Paula Jagodzińska czy Modny Tata. W ramach współpracy dostaną możliwość sprawdzenia samochodu, po czym podzielą się swoimi wrażeniami z fanami.

Spot telewizyjny został dostarczony przez klienta i zaadaptowany przez TVN Media. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Strefaweb. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media, a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon. Dwa ostatnie podmioty należą do Group One.