M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Absolut wprowadza wariant korzenny

Katarzyna Woźniak | 6 marca 2018, 06:00

Pernod Ricard poszerza portfolio marki Absolut.

Marka Absolut (Pernod Ricard) poszerza portfolio o nowy wariant – Absolut Extrakt. Premierze towarzyszą niestandardowe, zapachowe zawieszki nasączone wyciągiem z płynu znajdującego się w środku. Można je znaleźć na każdej butelce.
Absolut Extrakt pachnie m.in. kardamonem. Uwagę zwraca etykieta nowego produktu inspirowana wzornictwem aptekarskim. W kwietniu w wybranych sklepach pojawią się również zestawy z unikatowymi zielonymi kieliszkami w kształcie szyjki butelki Absolut Extrakt.

Za adaptację komunikacji i grafiki na polski rynek odpowiada agencja IQ Marketing. Za działania PR agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Sugerowana cena za butelkę 0,7 l to 50 zł.

Czytaj więcej na temat: , , ,