M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's używa swojego łuku jako drogowskazu

( red. ) | 6 marca 2018, 06:00

Międzynarodowy gigant tnie swoje logo na kawałki, żeby każda droga prowadziła do jego restauracji.

W Kanadzie sieć McDonald's wystartowała z niestandardową kampanią "Follow the Arches", która wykorzystuje powszechnie znany kształt logotypu. Słynne na świecie złote łuki w kampanii autorstwa agencji Cossette pełnią funkcję znaków drogowych – mają zaprowadzić kierowców do najbliższej placówki sieci.
Kampania ma na razie odsłony w nośnikach OOH w Kanadzie, ale jej skuteczność jest podobno tak duża, że marketer rozważa możliwość wprowadzenia podobnych rozwiązań globalnie.


Do tej pory kampania objęła w sumie cztery billboardy (trzy statyczne i jeden cyfrowy) w miejscach o wysokim natężeniu ruchu w centrum Toronto. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Novus.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , ,