M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kimberly-Clark chce zreorganizować roster agencyjny

Maciej Florek | 6 marca 2018, 06:00

Ruszył globalny przetarg. Wiodące agencje tego klienta to Ogilvy i JWT.

Firma Kimberly-Clark rozpoczęła globalny przetarg na obsługę reklamową. Celem konkursu jest – jak podano –  "restrukturyzacja" rostera agencyjnego. Klient od dłuższego czasu współpracuje głównie z agencjami zrzeszonymi w WPP, m.in. z Ogilvy oraz JWT.

Przetarg może być związany z ostatnimi zapowiedziami głównych konkurentów Kimberly-Clark – Unilevera i P&G, którzy deklarują wielomilionowe ograniczenie wydatków reklamowych na digital. Według ustaleń Adweeka, biura Ogilvy mocno pracują nad utrzymaniem jak największej części obsługi Kimberly-Clark, dla którego w ostatnim czasie tworzyły kampanie dla takich marek, jak: Huggies, Pull-Ups czy Kotex. Agencja JWT, pracująca dla marek Kleenex czy Cottonelle, prawdopodobnie odpadła z przetargu na jego wczesnym etapie.

Postępowanie ma wyłącznie dotyczyć kreacji. Planowanie i zakup mediów oraz digital nie są brane pod uwagę. Media tego klienta globalnie obsługuje Mindshare, a digital – VML.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,