Kraj

Koral ma już przygotowane lodowe kampanie

Producent lodów z Nowego Sącza w tym sezonie mocno wesprze Lody Grand i Lodowe Finezje.

Koral ma już przygotowane lodowe kampanie
Marka lodów Koral z portfolio firmy PPL Koral z Nowego Sącza  zaprezentowała nowości produktowe oraz plany marketingowe na bieżący rok. Producent podkreśla, że nadchodzący sezon będzie należał do Granda – zapewnia, że jest w nim użyta specjalnie skomponowana dla linii czekolada, lody zawierają też bakalie i sos. W tym roku lody dostaną odświeżone opakowanie, a wszystkim działaniom będzie towarzyszył konkurs konsumencki. Producent zapowiada również rozległe działania reklamowe w kanałach ATL i BTL.
Kampania reklamowa wystartuje z końcem marca i będzie miała  odsłony w telewizji, internecie oraz radiu, gdzie będzie emitowany nowy spot dla marki Grand Gold. Na początek kwietnia planowany jest zaś konkurs konsumencki “Grand błogie chwile”, który dotyczył będzie lodów Grand oraz Grand Gold. Konkurs wsparty będzie kampanią w internecie i materiałami POS.
Kolejną nowością z półki premium będzie Lodowa Finezja w opakowaniach familijnych o objętości netto 1 litra. Lodowa Finezja to deser ze śmietanką, z polskimi owocami oraz czekoladą. Lodowy deser dostępny będzie w czterech smakach z owocami oraz w odsłonie z czekoladą belgijską.
Sprzedaż lodów Koral wsparta będzie kampanią reklamową spotu skierowanego do młodzieży oraz działaniami w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Markę Bracia Koral – Lody jak Dawniej promować będzie spot o rodzinnym, zgodnym ze strategią marki, charakterze. Za działania digitalowe marki Koral w internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, natomiast działaniami dla Braci Koral zajmie się SMI Communication.
Przedstawienie nowej oferty brandów, planów mediowych, warunków handlowych na 2018 r. oraz degustacja nowości miały miejsce podczas uroczystego otwarcia sezonu zorganizowanego dla kluczowych kontrahentów z rynku tradycyjnego.