Pepsi zaprezentowała międzynarodową kampanię na rok 2018 pod tytułem “Love it. Live it. Football”. W ramach tej kampanii w ciągu roku publikowanych będzie wiele treści z udziałem znanych piłkarzy.
– Pepsi słynie z wprowadzania najbardziej kultowych postaci i wschodzących gwiazd piłki nożnej do świata zewnętrznego w niespodziewany i rozrywkowy sposób, pokazując fanom nieznane wcześniej oblicza uwielbianych graczy – wyjaśnia Natalia Filippociants, starsza dyrektor marketingu w oddziale global Pepsi trademark, global beverage group, PepsiCo. – To, co łączy przeżycia z piłką w ramach naszej marki, a także graczy i wszystkich kibiców na świecie, to miłość do tego sportu. W tym roku będziemy żyć piłką bardziej niż dotychczas – dodaje.
W kampanii biorą udział światowej klasy piłkarze: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd, Dele Alli.
Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić szczegółów planowanych działań w Polsce. Wiadomo, że kampania wchodzi jednocześnie na 60 rynków. Sieciową agencją Pepsi jest BBDO. W Polsce media dla tego klienta planuje i kupuje Media Direction OMD.