Kraj

Pepsi rusza z piłkarską ofensywą reklamową [wideo]

W kampanii biorą udział światowej klasy piłkarze: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd, Dele Alli.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR4vg6AKi6bs%22%7D
Pepsi zaprezentowała międzynarodową kampanię na rok 2018 pod tytułem “Love it. Live it. Football”. W ramach tej kampanii w ciągu roku publikowanych będzie wiele treści z udziałem znanych piłkarzy.

Pepsi słynie z wprowadzania najbardziej kultowych postaci i wschodzących gwiazd piłki nożnej do świata zewnętrznego w niespodziewany i rozrywkowy sposób, pokazując fanom nieznane wcześniej oblicza uwielbianych graczy – wyjaśnia Natalia Filippociants, starsza dyrektor marketingu w oddziale global Pepsi trademark, global beverage group, PepsiCo. – To, co łączy przeżycia z piłką w ramach naszej marki, a także graczy i wszystkich kibiców na świecie, to miłość do tego sportu. W tym roku będziemy żyć piłką bardziej niż dotychczas – dodaje.

W kampanii biorą udział światowej klasy piłkarze: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd, Dele Alli.

Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić szczegółów planowanych działań w Polsce. Wiadomo, że kampania wchodzi jednocześnie na 60 rynków. Sieciową agencją Pepsi jest BBDO. W Polsce media dla tego klienta planuje i kupuje Media Direction OMD.