M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SapientRazorfish i Spark Foundry wygrywają globalny budżet Marriotta

Maciej Florek | 7 marca 2018, 06:00

Przez ostatnie sześć lat klient pracował z domem mediowym MEC, obecnie Wavemaker. Wewnątrz Publicis Media powstaje międzynarodowy zespół Marriott One Media.

Właściciel sieci hoteli Marriott rozstrzygnął globalny przetarg na planowanie i zakup mediów, wybierając agencje SapientRazorfish i Spark Foundry z Publicis Media. Wewnątrz struktury powstał międzynarodowy zespół pod nazwą Marriott One Media. Przez ostatnie sześć lat klient pracował z domem mediowym MEC, obecnie Wavemaker (WPP/GroupM).

Marriott ma łącznie 30 marek, 6,5 tys. hoteli w 127 krajach. Z jego programu lojalnościowego korzysta 110 mln osób.

Globalny budżet Marriotta nie jest znany, ale w Stanach Zjednoczonych w 2017 r. ten klient wydał na reklamy 155 mln dol., podał Ade Age na podstawie Kantar Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,