M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Winiary ruszają z promocją wiosenną

Katarzyna Woźniak | 8 marca 2018, 06:00

Wystartowała akcja promocyjna realizowana w sieci Kolporter.

W sieci saloników prasowych Kolporter wystartowała akcja organizowana przez markę Winiary z portfolio Nestle. Akcja nosi nazwę "Odbierz fartuszek z kolekcji Winiary". Do 30 kwietnia br. w 350 salonikach Kolportera można będzie odbierać fartuszki kuchenne sygnowane logo marki w trzech wzorach i kolorach. Warunkiem otrzymania fartuszka jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) produktów marki Winiary na kwotę minimum 10 zł. Organizatorzy akcji przygotowali do wydania w sumie 55 tys. sztuk fartuszków. Za organizację akcji promocyjnej odpowiada Albedo Marketing.

Redepcja, czyli systemowe wydawanie nagród, to częsta forma promocji w sieci salonów Kolporter. Firma informuje, że w ubiegłym roku w jej salonikach wydano w sumie ponad 700 tys. różnego rodzaju nagród. Łącznie na koncie sieć ma ponad 160 kompleksowo przeprowadzonych akcji.

 

Czytaj więcej na temat: , ,