M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Tesco z Ogilvy & Mather i MediaComem

Joanna Niewiadomska | 8 marca 2018, 06:00

"Historie pisane smakiem" realizowane będą w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media.

Rusza nowa kampania Tesco - "Historie pisane smakiem". Pod tym hasłem przez cały rok prezentowane mają być kolejne historie ukazujące, jak ważną częścią codziennego życia są dania, posiłki czy kulinarne przepisy. Prezentowane przepisy, a także składniki, z których mogą zostać przygotowane, dostępne będą w dużych sklepach Tesco oraz na stronie Tesco.pl. - "Historie pisane smakiem” stawiają żywność i kulinaria w centrum tego, co robimy i jak rozmawiamy z naszymi klientami - mówi Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

Kampania została stworzona przez Ogilvy & Mather, MediaCom Warszawa odpowiedzialny był za planowanie i zakup mediów. Kampania właśnie się rozpoczyna. Realizowana będzie w telewizji, radiu, prasie, na nośnikach OOH, w sklepach oraz kanałach online i social media. Pierwszą reklamę telewizyjną wyreżyserował islandzki reżyser Arni Thor Jonsson.

Czytaj więcej na temat: , ,