Zagranica

Guinness z poruszającą kampanią o łamaniu stereotypów

Marka piwa startuje z wielokanałową kampanią autorstwa Abbot Mead Vickers BBDO.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F40sjTQwRE1k%22%7D
Wystartowała rozległa kampania marki piwa Guinness pod hasłem “Made of black”. Jej celem jest łamanie stereotypów i pokazanie, że w sporcie liczy się silna wola i chęć przezwyciężania przeciwności – również wśród osób niepełnosprawnych. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na zagadnienie inności i łamanie społecznych stereotypów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fpt9S-wKKqzc%22%7D
Wśród bohaterów znajdują się Kenijka Tabitha, która została zawodowym arbitrem po śmierci męża. Nigeryjczyk odnajduje spełnienie i miłość dzięki wspólnym meczom piłki nożnej mimo utraty kończyny. Syn rybaka z Ghany mówi o swojej miłości do sportu mimo utraty wzroku. Gaelle z Kamerunu opowiada o przełamaniu podziałów płciowych – odniosła międzynarodowy sukces w kobiecej piłce nożnej.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA0py5ganrrc%22%7D
 Cztery filmy zostały wyreżyserowane przez nominowanych do BAFTA twórców filmów dokumentalnych Wilkinsa i Maguire’a. Za kreację kampanii odpowiada Abbot Mead Vickers BBDO.

(Campaign)