Wystartowała rozległa kampania marki piwa Guinness pod hasłem “Made of black”. Jej celem jest łamanie stereotypów i pokazanie, że w sporcie liczy się silna wola i chęć przezwyciężania przeciwności – również wśród osób niepełnosprawnych. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na zagadnienie inności i łamanie społecznych stereotypów.
Wśród bohaterów znajdują się Kenijka Tabitha, która została zawodowym arbitrem po śmierci męża. Nigeryjczyk odnajduje spełnienie i miłość dzięki wspólnym meczom piłki nożnej mimo utraty kończyny. Syn rybaka z Ghany mówi o swojej miłości do sportu mimo utraty wzroku. Gaelle z Kamerunu opowiada o przełamaniu podziałów płciowych – odniosła międzynarodowy sukces w kobiecej piłce nożnej. Cztery filmy zostały wyreżyserowane przez nominowanych do BAFTA twórców filmów dokumentalnych Wilkinsa i Maguire’a. Za kreację kampanii odpowiada Abbot Mead Vickers BBDO.
(Campaign)