Kraj

Dwie kampanie sieci Kaufland

Obsługą kampanii sieci zajmują się Leo Burnett, Zenith i Kamikaze.

Dwie kampanie sieci Kaufland
Ruszyła wizerunkowa i produktowa kampanie sieci Kaufland pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”. Jednocześnie rozpoczyna się kampania digitalowa „Lada mi odpowiada”.

„Spotkajmy się przy ladzie” składać się ma z serii spotów ukazujących rozmowy przy sklepowej ladzie z odniesieniami  do codziennych scen z życia klientów. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe. W ramach kampanii, która potrwa do końca 2018 r., przewidziane są spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital.

„Lada mi odpowiada” jest formatem przeznaczonym do internetu. Tu spoty mają humorystyczny, abstrakcyjny charakter, których bohaterami jest dwójka sprzedawców wchodzących w interakcje z klientami.

Obsługą kreatywno-strategiczną Kaufland Polska zajmuje się Leo Burnett, które odpowiada też za obie kampanie. Planowanie i zakup mediów należy do agencji Zenith, media społecznościowe sieć powierzyła agencji Kamikaze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbJGsf_se8hs%22%7D