M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZU promuje ubezpieczenia na życie

Maciej Burlikowski | 9 marca 2018, 06:00

Kampania w TV i online autorstwa VML i UM.

Wystartowała kampania Grupy PZU, największego w kraju ubezpieczyciela, w której reklamuje on ubezpieczenia na życie "PZU Więcej niż Ochrona" i "PZU Start w Dorosłość". W komunikacji PZU podkreśla, że jest marką, która dzięki swojej szerokiej ofercie wspiera klientów i towarzyszy im przez całe życie.

- Ta kampania kontynuuje komunikację wizerunkową marki PZU. Chcemy efektywnie pomagać klientom w rozwiązywaniu ich problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia. Jesteśmy więc obecni dzisiaj, gdy zabezpieczamy finansowo klientów i ich rodziny, a także będziemy obecni w przyszłości, np. zapewniając ich dzieciom środki finansowe w momencie startu w dorosłość - mówi Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie SA.

Kampania potrwa do 29 marca br., a realizowana jest w telewizji oraz internecie (formaty displayowe, mailingi, działania afiliacyjne). Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Media zakupił dom mediowy UM (Universal McCann).

Czytaj więcej na temat: