M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez rozpoczął globalny przetarg mediowy

Maciej Florek | 9 marca 2018, 06:00

W Polsce za obsługę tego klienta odpowiada Carat.

Mondelez International, właściciel takich marek jak Milka czy Oreo, rozpoczął globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. W ramach międzynarodowej umowy w Ameryce Północnej Mondelez wybrał właśnie do obsługi Spark Foundry (Publicis Media) i VaynerMedia. Ta druga agencja zajmie się mediami digital. Globalny przetarg ma natomiast dotyczyć regionów AMEA i MEU (w tym Polska). Jego zakończenie planowane jest na trzeci kwartał br.

Mondelez globalnie korzysta z usług dwóch sieci - Spark Foundry i Carat (Dentsu Aegis Network). Carat zajmuje się obsługą tego klienta w Polsce.

Firma konsultingowa R3 szacuje międzynarodowy budżet mediowy Mondeleza na 1-1,5 mld dol. rocznie.