Kraj

Life on Mars autorem kampanii Selgros Cash & Carry [wideo]

Kampania będzie obecna w TV, VoD, gazetkach oraz kanałach digital klienta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS4wdx8ONZto%22%7D
Wystartowała nowa kampania telewizyjna Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash & Carry. Marketer komunikuje, iż wbrew obiegowej opinii w Selgros większość asortymentu można kupić na sztuki.

Kampania będzie obecna w TV, VoD, gazetkach oraz kanałach digital klienta. Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Life on Mars (Grupa Brand New Galaxy), za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią kampanii zajął się Bartek Prokopowicz. Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith (Publicis Media).