M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The Digitals przejmuje komunikację Tiger Energy Drink w social mediach

Katarzyna Kacprzak | 13 marca 2018, 06:00

Powrót marki wypracowywany był we współpracy z warszawskim biurem Facebooka.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksową realizację komunikacji w mediach społecznościowych dla marki Tiger Energy Drink z portfolio Maspex Wadowice. Wygrana koncepcja wypracowywana była wspólnie z zespołem Scholz & Friends Warszawa. W ramach współpracy The Digitals  odpowiedzialna jest za stworzenie strategii, tworzenie kontentu i obsługę kanałów społecznościowych. Działania będą prowadzone przede wszystkim na Facebooku.

Powrót Tiger Energy Drink wypracowywany był w ścisłej współpracy z warszawskim biurem Facebooka. Przypomnijmy, że Maspex Wadowice rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson w sierpniu ub.r., o czym informowaliśmy w MMP24. Koncepcja kampanii ATL pozostaje w rękach agencji Brasil.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,