M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwuwarstwowe Danio poszerza portfolio Danone

Katarzyna Woźniak | 14 marca 2018, 06:00

Marka wprowadza nowy wariant.

Marka Danio poszerza portfolio o nowy wariant: Danio Dwie warstwy. Wprowadzenie produktu będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, digital i punktach sprzedaży pod hasłem "Odkryj drugą warstwę”.
Produkt składa się z kremowego serka o smaku śmietankowym oraz warstwy w trzech smakach: z jagodami, truskawkami i sosem karmelowym.
Wprowadzenie nowego Danio na rynek będzie komunikowane poprzez 15-sek. spot w telewizji, promocję w mediach społecznościowych, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii będzie "Odkryj drugą warstwę”, a całość będzie spójna z komunikacją marki opartą na przekazie "Danio pozytywnie nastraja”.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,