Przetargi

Agencja Roots wygrywa obsługę trzech marek z Grupy Żywiec

Agencja Roots obsłuży PR-owo marki Królewskie, Specjal i Warka.

Agencja Roots (wcześniej Roots PR) wygrała trwające od grudnia 2017 r. postępowania przetargowe Grupy Żywiec na obsługę PR trzech marek z portfolio producenta. W połowie lutego rozpoczęła działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, natomiast od początku marca pracuje również dla marek Specjal i Warka. Roots odpowiada za działania media relations, realizację akcji specjalnych, a także współpracę z influencerami.
Królewskie w rozpoczętej już kampanii “Smakuj Warszawę dzielnicami” zaprosiło do odkrywania unikatowego charakteru stołecznych dzielnic. Proponuje konsumentom limitowaną kolekcję opakowań poświęconych poszczególnym dzielnicom miasta, z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. W ramach kampanii odbędą się zaplanowane akcje specjalne, ich komunikacja rozpocznie się pod koniec marca br. 1 marca wystartowała również loteria kapslowa piwa Specjal “Co krata Specjal lub wypłata”, która jest pierwszym elementem zaplanowanej akcji promocyjnej marki Specjal. Warka natomiast od połowy stycznia kontynuuje działania wokół platformy komunikacyjnej Planeta Warka, przygotowała również dla swoich fanów atrakcje w ramach zaplanowanej kampanii promocyjnej, która wystartuje 19 marca.
Agencja Roots realizuje działania media relations, opracowała plan akcji specjalnych oraz koncepcje z zakresu influencer marketingu i w najbliższych miesiącach zrealizuje je dla marek Królewskie, Specjal oraz Warka.